Regali facili per i prufessori DIY

Rigali 6

Hè passatu un pezzu ch'e aghju avutu a gioia di riceve rigali speciali di i maestri da i mo studienti !Cambiu di longu hè diventata a mo nova "aula", induve aghju amparatu parechji circa un business mentre hè sempre intarrittu da i più cumpagni più chì stanu à mezu à u viaghju cun mè!

Ma ogni ora e allora, aghju da avè un pocu nostalgicu, ricordo di e mio ache di e mio ache è pienu di l'ochju luminoso, ansidenti.Mi manchi i ghjorni di note di maestru di pocu, fangosi di ricessione, i tavulini di bulletin culuriscenu è tutti i bursts di risa allegru!Per suprattuttu, mi manchi u sintimentu gratificante chì hè ghjuntu da vede un studiente di colpu "Condula tutta, a mo gioia cume maestru hè vinutu à vede i me studienti in caliere

Avà chì sò fora di l'aula, hè divertente di pensà à idee creative è artighjanali chì utilizanu a nostra carica carica & co per aiutà à trattà i prufessori speciali in a vostra vita!Ùn neverà mai u rigalu fattu u solu StudienteCosa hà fattu u so rigalu cusì speciale hè andatu in ogni parte persunale chì sò andati in ogni parte - note scritte a mità di mano, stampi è artighjani.

Rigali 1

I vostri rigali di maestri ùn devenu micca esse caru o flamboyant.Basatu nantu à a sperienza, vi possu promettà chì ci hè solu un elementu speciale à un rigalu di maestru chì consegnerà sentimenti caldi è difetti in u maestru speciale in a vita di u vostru zitellu.Chì l'elementu speciale hè simplicemente una parte persunale, di cori à u rigalu.

Eccu uni pochi di idee chì avemu fattu aduprendu alcuni di i nostri pruvisti Chang Long.Speremu chì vi aiutanu à inspirà per chì i vostri rigali anu un impattu è dimustrà quantu apprezzate tuttu ciò chì i prufessori facenu per i vostri figlioli!

Nisunu di questi rigali di maestri di diy sò super complicatu - sapemu quantu hè vicinu à a fine di l'annu scolasticu, per quessa chì ùn li vulianu micca di sentu.Promettemu chì e so simplicità è i tocchi persunali portanu un sorrisu luminoso à ogni faccia di i prufessori :)!

Penne DIY Beadable

Rigali 2

I nostri novi penne perline vi permettenu di persunalizà personalmente una aula chjave essenziale per u vostru maestru preferitu.U vostru maestru ùn perderà mai sta penna speciale!

Basta à piglià a vostra penna perlineable è aghjunghje una varietà di perle di silicone tonde, perle di accentu di silicone o ancu aghjunghje un pocu di glam extra cù i nostri splendidi distanziatori di perline di pietre preziose di alta qualità!Finite cù un graziosu bloccu note, è u vostru rigalu si trasforma subitu in un bellu pacchettu stazionariu di elementi essenziali persunalizati è pratichi!

Portachiavi e cordini in silicone

Rigali 3

Ùn puderete mai sbaglià cù un keychain persunalizatu è u rame per i vostri rigali di maestru!Scacciate i vostri clips cù i so culori preferiti o cù u nostru accentu in forma di silicone in forma di silicone chì sapete cunghjuntà a so persunalità è interessi !!Scuprite u nostru tutoriale Keychain quì è u nostru tutoriale di lanciario quì!

I pussibulità sò interminabili - è qualchì volta i lanci di scola pare ancu esse infinitu.M'arricordu di i prufessori spessu piglianu i lagnani standard cunfunditi cù i so culleghi!Promettemu chì ogni maestru amarà un lanciatore originale chì ùn sarà micca persu o cunfusu cù qualchissia altru - plus u lanciatu persunalizatu li ricurdarà constantemente chì sò assai amati!

Polsetta di keychain di silicone persunalizata

I braccialetti di perline di silicone sò cusì populari è ancu assai funziunali!Avemu aduprà u nostru tuttu u tempu, è sapemu chì i maestri spiciali in a vostra vita apprezzà ancu stu rigalu.

Rigali 4

Simile à e chjave, pudete persunalizà i vostri polli in silicone di silicone - ùn vi scurdate micca ancu di aghjunghje un incantu speciale à u polzu per qualchì amore extra!Avemu ancu chì u charmsthat di maestru sò perfetti per u vostru accessoriu di u wristlet!Ùn ci hè più chjavi di maestru persu!Pudete truvà a nostra tutela di u wristlet quì!

Sottobicchieri di palla in feltro fatti a mano facili

Rigali 5

Stu rigalu simplice parla assai amore è calore per noi!Sapemu chì i prufessori di i vostri figlioli l'apprezzeranu ancu!

Hè cusì faciule - l'unicu artighjanale chì avete bisognu hè di i nostri boli di feltru.Basta à corda i boli di feltru in una fossa (truvamu una agulla di cucitura è qualchì filu di cena regulare u travagliu megliu per sta parte), e poi li cola nantu à una basa di feltru.VOILA!Hè u locu perfettu per u caffè di u vostru maestru.


Tempu di Postu: Mar-04-2023