Tutorial: Giocattolo di dentizione con perle a doppia perforazione

U nostru novuPerle à Doppiu ForuU lanciu d'ieri hè statu cusì emozionante per a nostra squadra!Ci piace à inventà prudutti chì facenu più faciule l'artigianalità è u sviluppu di u produttu per a vostra buttrega, è simu sicuri chì queste perle à doppiu foru seranu uncambiatore di ghjocuper tè!

Se avete mai pruvatu à fà qualcosa di più intricatu chè un filu o un tondo di perle, sapete chì ci hè solu tante volte chì pudete alimentà u cordone attraversu e stesse perle di silicone.Hanu un pocu di dà, ma ci sò limiti ;)

wps_doc_0

Invece di passà u cordone à traversu u listessu pirtusu più è più, i nostri novi perle doppiu foru sò iligame mancanteavete bisognu!Disponibile in duie dimensioni (15 mm è 19 mm), queste perle anu canali di buchi incruciati chì creanu una forma "X" in l'internu di a perla.

wps_doc_1

Pudete creà in modu sicuru forme è disinni chì sòunicuèinteressante.Micca solu questu, ma rende i vostri prudutti unichi pò esse più faciule è più veloce per assemble!È simu tutti di efficienza ;)

Avemu ghjucatu cù queste perle da u mumentu chì l'avemu acquistatu, è avemu avutu à pruvà un paru di disinni.Unu chì pensemu chì ti piacerà veramente di fà hè un ghjoculu di dentizione / sensoriale arrotondatu super simplice!Sè site familiarizatu cù fà un circulu simplice di perle, avete tutte l'abilità chì avete bisognu per fà stu ghjoculu!I perle à doppiu foru facenu attraversà e vostre corde una brisa è l'assemblea ùn puderia micca esse più sicura o più veloce.

wps_doc_2

Basta di parlà è di più crafting !Preferimu MOSTRARvi quantu sò grandi, allora vi dicu solu!

Scuprite u nostru tutoriale faciule quì sottu!

Fornitura necessaria

●2x lunghezze precut di cording, 60 "longu
●4x 19mm perle doppiu pirtusu
● Perle tondi 40x 15mm (in parechji culori o dui di i vostri preferiti!)
●Forbici affilati
● Crafting agulla
●Più liggeru

Passu à Passu

1. Pigliate una di e vostre lunghezze di corda è infilate a vostra agulla di crafting à una estremità.

2. Cuminciate à infilà e vostre perle in l'ordine seguente: 1x 19mm perle doppiu foru, 5x 15mm perle, 1x 19mm perle doppiu foru, 5x perle 15mm, 1x 19mm perle doppiu foru, 5x perle 15mm, 1x 19mm perle doppiu 5x .

3. Attaccà un nodo doppiu o triplu cum'è strettu cum'è pudete cù i vostri dui cordi.Sè vo avete un paru dipinze di nodiaduprateli avà per stringe u vostru nodu ancu più!

4. Pigliate u vostru liggeru è scioglie u nodu.Infilate a vostra agulla di crafting nantu à l'estremità di una corda, spinghjendu a vostra agulla attraversu una perla da ogni latu di u vostru nodo.Questa perla ammucciarà u vostru nodu.Trascinate a vostra agulla è a corda è tirate delicatamente u vostru nodu fusionatu sottu a perla.Tagliate e vostre punte, poi sciogliete cù u vostru accenditore.

5. Pigliate a vostra seconda corda è infila a vostra agulla di crafting nantu à questu.Spingete a vostra agulla attraversu una di e vostre perle doppiu foru nantu à a tonda chì avete appena creatu.Una volta attraversu, infilate nantu à 5 perle di 15 mm.Truvate a prossima perla doppiu foru nantu à a vostra tonda è spinghja a vostra agulla attraversu.Cuntinuà à infilà perle 5x 15 mm è intreccia a vostra corda attraversu e perle doppiu foru nantu à a vostra tonda finu à scuntrà cù a vostra corda.

6. Segui i passi 3 & 4 per attaccà in modu sicuru è appiccicà a vostra corda.Duvete avè un mudellu di perle chì intreccia à traversu i vostri perle doppiu.

7. Voila !Un simpaticu ghjoculu per i denti tondi, bendable è splendidu!

wps_doc_3

Speremu chì ti piace stu picculu tutoriale!Semu cusì entusiasmati di tutte e pussibulità chì sti novi perle si apre, è ùn pudemu aspittà di vede ciò chì cose creative è belle fate cun elli!Assicuratevi di taggàci in Instagram cù l'hashtag.

Felice Crafting!

Xo

- e ragazze.


Postu tempu: Apr-06-2023