Twist-a-Pet: U DIY FACILE (amichevule à i zitelli).

Cavalchemu una onda di eccitazione è speremu chì pudete sentu da u vostru latu di u screnu!U nostru recente lanciu di bricolage Twist-A-Pet hè statu un travagliu d'amore, è speremu chì site ispiratu à cumprà unu di i nostriFACILI kit prontio fate unu di u vostru propiu cù u nostrututoriale passu per passu!

U cuncettu di Twist-A-Pets ùn hè micca necessariamente un novu, ma l'idea di fà a vostra propria bracciale / pet personalizable?Avemu da creditu u pensamentu forte di a figliola di unu di i nostri membri di a squadra.Era cusì determinata à capisce cumu fà u so propiu braccialettu DIY, chì cù un pocu aiutu da u stash di perle di a so mamma, hà ricreatu u so propiu!Ùn pudemu micca crede quantu adorable u risultatu era.Cù un pocu di edizione, avemu riesciutu à vene cun una formula di perle chì rende una torce una bracciale in un animale domesticu faciule è divertente!

Da quì l'idea hè solu multiplicata, è simu cusì entusiasti di purtàlla à voi per pruvà per voi stessu !Hè solu per dimustrà chì a creatività ùn hè micca ligata à l'età o l'esperienza!Chì cosa maravigghiusu!

Ciò chì amu più di l'idee creative hè chì cuntinueghjanu à cresce è cresce!Da un braccialetto divertente bricolage, Twist-A-Pets pò andà assai più luntanu!

strgf (1)

Artigianatu di festa d'anniversariu

Pudete immaginate quantu serà divertente per u prossimu anniversariu di u vostru zitellu per avè unmestiere senza disordine ??Senza pittura, senza cola!

Perchè i nostri Kits DIY di Braccialetti Twist-A-Pet sò faciuli è assequibili, pudete aduprà u kit di artighjanali cum'è un divertenti articuli di gruppu di festa d'anniversariu.

Ogni kit cuntene e stesse perle di dimensioni, solu in culori diffirenti!Hè un mistieru faciule di guidà è una gratificazione immediata per i zitelli chì li facenu!Un braccialetto divertente subitu, è un ghjoculu divertente per ghjucà cù u viaghju in casa dopu a festa!Vince in tuttu!

Cunsigliu artigianale di perline per feste !!Se pensa à fà un articulu di perline à a vostra prossima festa d'anniversariu, chjappà prima in a tenda di dollari è cumprà una paleta di pittura economica!I picculi seccioni sò perfetti per urganizà è visualizà e perle chì avete senza avè avè rotulatu intornu (è fora !!) a tavula !

12 kits artigianali individualida scegliehè faciule per assicurà chì tutti anu una opzione divertente è unica!

Goody Bag Gift

Se a vostra festa d'anniversariu serà piena di castelli gonfiabili, torte è rigali, un Kit DIY di Braccialetti Twist-A-Pet farà un rigalu fantasticu di borsa per quelli chì assistenu!

Di sicuru, i sacchetti di boni ùn sò mai un esigenza in ogni festa, in ogni modu, ponu esse un modu divertente per mandà l'amichi di u vostru zitellu!

Se ti piace à mette inseme sacchetti boni, cumencia cù un Kit DIY di Braccialetti Twist-A-Pet!Pudete aghjunghje uni pochi di caramelle (Siccomu tutti sapemu chì ùn vulete micca chì si stende in casa dopu!), è tada!Boni sacchetti tutti pronti!

strgf (2)

Regalo di u megliu amicu

Avemu pensatu chì sta idea era troppu carina per ùn dì.I Braccialetti Twist-A-Pet ponu ancu esse un bricolage divertente per u vostru zitellu è u so megliu amicu per fà inseme!

Ottene pacchetti di caratteri currispondenti, o cumpletamente sfarente!Si divertiranu tantu mettenduli inseme è mustràli à l'amichi è a famiglia!

Salite nantu à u carrughju è pruvate a vostra manu à fà u vostru propiu DIY Twist-A-Pet!Sia in un gruppu o in u vostru propiu, ùn pudemu aspittà di vede ciò chì mette inseme !!

Se fate u vostru propiu Bracciale Twist-a-Pet, ci piacerebbe vede!

strgf (3)

Istruzzioni per lavà è cura

Tutti i prudutti artighjanali deve esse sempre inspeccionati regularmente per l'usura.E perle di silicone sò estremamente durable, ma l'usura pò accade!Quandu inspeccione i prudutti artighjanali, assicuratevi chì ùn ci hè micca lacrime in u silicone da u pirtusu di perle, è chì ùn ci hè micca cumprumissu à a corda è a so forza.À a prima vista di l'usura, vi suggeriamo di scartà u vostru pruduttu artighjanali.

Lavà i vostri prudutti artighjanali hè sempre una parte impurtante di assicurà chì ciò chì un zitellu ghjoca hè pulitu è ​​sicuru.Tutti i prudutti di silicone è i cordi di nylon ponu esse lavati in acqua calda saponata.I prudutti di legnu, è ancu i nostriCordon jerseyèCordon in pelle scamosciataùn deve esse immersa in acqua.Pulite u locu quantu necessariu.

Hè ricumandemu di rimpiazzà a maiò parte di i clips di succhietti dopu à circa 2-3 mesi di usu.Sè vo circate di più infurmazione nantu à l'istruzzioni di cura specifiche per ogni pruduttu, assicuratevi di verificà e descrizzioni di i prudutti furnite nantu à i nostri listi di u situ web!


Tempu di Postu: Feb-08-2023